Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R65a31d46i70m 38F73r67a44n22c 5659201467570

:-/...Vorovka, nevím přesně, co jste zač a co jste pro úspěšný rozvoj EU prokazatelně vykonal, tmavý brejličky na vašem nose to jenom více zastiňují. Ale jedno vím jasně, protievropští magoři a antiEUfanatici, jako je Matějka a další, ti si při takovém článku mnou spokojeně ruce.

Vorovka, vy jste v těžký defenzivě, já vám nevěřím.Rv

0/−4
26.3.2013 0:39

M44i98r94e71k 53T17u36r66e52č46e79k 4313842100192

Naprosty souhlas.

Ale obavam se, ze ta arogantni EU uz si uz urvala tolik moci. vytvorila takove podminky a 'páky' ve svuj prospech, ze vystoupenim z ni muze potrestat (umyslne zrujnovat) jakykoliv stat financne tak, ze obcane budou okusovat kuru ze stromu. Muze zajistit aby "investori"  (ktere nikdo nezna) muzou pozadovat splaceni dluhu hned. A stat padne na kolena a to temer ze dne na den...

+5/0
25.3.2013 16:08

P29e84t64r 76S52k33á10c91e44l 6584359769

Byli jsme před EU a budeme i po něm. S přibývajícím časem se situace jen zhoršuje. Bude líp.R^

0/0
25.3.2013 23:28

J73a10n 96H90l32e26d40í79k 4149502768532

nic lepšího nevynaleznete,, vzhledem k různosti vývoje a letory, by bez EU narostly nepřekonatelné diference do rozměru tak velkého, že řešením by byla válka. Možná se mnohým EU více zalíbí, až bude s ní spolurozhodovat Rusko

+2/−1
25.3.2013 15:47

O62n15d98ř22e84j 65Š48r52u73b57a24ř 1365101425936

100 let bez valek.

+2/0
25.3.2013 15:43
Foto

L33e44a 16V59o23j27t40e61k65o54v55a57-15S53o29f15r78a17n21k23o46v34a 2864177779197

Jéééj, dali Tě do výběru... super a samozřejmě karma :-)R^

+5/−2
25.3.2013 15:28

J82a13n 25S85i69n89n88r32e17i45c96h 6893625350321

Pozde bycha honit. EU se rozpadne, ale v casovem meritku, asi jako tabor miru a socializmu. Cesko Euro musi drive ci pozdeji prijmout. Splnuje totiz zavazne podminky prijeti. To je fakt a tentokrat tomu zadne zvoneni klicu ani petice nepomohou.

+3/−2
25.3.2013 14:37

P52a43v67e38l 18R43y97m53e52š 8449292884295

Sto lidí rovná se sto názorů, a když pak jeden začne něco dělat, tak zbývajícím devadesátidevíti je jasné, že to dělá špatně. Ale je pro ně pohodlnější nadávat než pomáhat řešit, že? Tak asi tak je to s tímto článkem, je snažší se připojit k těm 99.

+1/−8
25.3.2013 12:16

M56a98r57t97i81n 14I44g36u46e 9780846652672

Vyjadřujete se k článku, nebo jen proto, že můžete? Pokud by náhodou platila první možnost - byl byste schopen sestavit nějaký hodnotný protiargument autorovi?

+11/0
25.3.2013 12:31

K81a46r83e17l 88S53t85r89ž92a89n29o77v68s74k83ý 1588725515

Mimo Unii bychom zůstat nemohli. Dnes jde 75% obchodu do zemí EU a být mimo, evropský obchod by nás z velké části ignoroval. I země stojící mimo Unii jako Švýcarsko nebo Norsko jsou součástí Schengenského prostoru a přijímají legislativu EU. A to jen proto, aby byli součástí obchodního prostoru. Takže sice dělají všechno jako v Unii, ale protože v ní nejsou, nemohou o ničem hlasovat a jen se tupě přizpůsobují. Takže v Unii vlastně jsou, ale před voliči hrají divadlo, že v ní nejsou. Být mimo tedy není alternativou, není na výběr. Jedinou možností je zbavit Unii socialistických myšlenek a tendencí. Jenže to moc dobře nejde, protože obyvatelé zemí s největším počtem obyvatel a s nejsilnějším hlasem socialismus nezažili a netuší, kam jejich kroky vedou.

+6/−2
25.3.2013 11:34

K50a10r69e74l 17S87t98r17ž58a90n94o16v63s82k72ý 1508605605

A když vidím nynější preference u nás, tak ten socialismus v Evropě je vlastně vítaný.

+4/−1
25.3.2013 11:36

O69n44d54ř74e13j 38B62o18k 4377291228388

Schengenský prostor není EU, je to samostatná smlouva zemí o volném pohybu osob, zvířat a zboží. Vystoupením z EU ze Schengenského prostoru rozhodně nevypadneme. Švýcarsko i Norsko přejímají legislativu EU kvůli snažší spolupráci a obchodu, nicméně legislativa EU NENÍ nadřazena legislativě těchto zemí. To je to co je na této spolupráci nejdůležitější.

+8/0
25.3.2013 11:54

P59e77t73r 37S43k64á97c16e38l 6944189809

Jinačí a větší říše zkrachovaly. EU bude následovat a bude líp.R^

0/0
25.3.2013 23:44

J94a93n 94R86á36ž 1459153284240

Nevyčítejte si to. Byl to podraz stejný,jako když nám ODS s TOP09 slibovaly před volbami,že nebudou zvedat daně. Taky jsme jim "skočili na špek"

EU v době referenda bylo zcela jiné uskupení, s jinými,podstatně férovějšími pravidly, než je dnes. A o naprosté nedemokratičnosti nelze pochybovat od průběhu procesu schvalování Lisabonské smlouvy, která zásadním způsobem měnila pravidla fungování. Žádná vláda nedostala od svých voličů mandát k omezení státní suverenity, když hlasovali v referendu pro vstup a přesto ocdvahu. se zeptat občanů na názor našlo jen pár vláda, i když všechny o sobě prohlašují,že jsou demokratické. Všichni víme jak to dopadlo např. v Irsku nebo Francii a tak ostatní do staly strach a rychle na demokracii zapoměly.

Je to stejné, jako když ve volbách roku 1945 vyhráli komunisté se sliby,že nebudou znárodňovat, pak svévolně změnili pravidla tak,že si mohli dělat co chtěli a byli neodvolatelní. Evropští socialisté to jenom zopakovali a místo Moskvy nám z dáli vládne Brusel. Historie se opakuje, jen ten konec vlády Bruselu přijde rychleji než přišel konec vlády Moskvy, i když podstata konce bude stejná. A my se můžeme jen modlit, aby rozpad EU neproběhl stejně drasticky jako proběhl rozpad Jugoslávie.

+12/0
25.3.2013 11:27

S32e87i37d95l 75P96e40t21r 1981591785944

Každá říše se vždy nakonec rozpadla v zásadě  ekonomicky. I vojenské poražení (Napoleon, Hitler) bylo výhradně  záležitostí ekonomické síly válčících  stran, rozpad Sovětského imperia taktéž.

EU neodvratně spěje k identickému konci. Stejně, jako si málokdo dokázal ještě na jaře 1989 představit, že do půl roku bude "se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak" amen, tak nyní většině chybí imaginace, že to samé zákonitě potká Eurosvaz. Jen doufejme, že pád bude rychlý a poteče u něj co nejméně krve  ....

+13/−2
25.3.2013 6:50

M30i40r27o42s36l48a18v 51S53c31h73w36a73r78z 7185438752816

EUrosvaz je bohužel tragickým obdobím Evropy, které odsuzuje a dnes stále očividněji posouvá Evropu k nenávratnému úpadku, jak ekonomickému tak společenskému. Každá civilizace měla svá silnější a slabší období, každá však končila pádem. EUrosvaz není symbolem slabšího období Evropy s příslibem toho silnějšího, ale jejího definitivního pádu a odchodu. Otázkou je, jestli má ještě smysl Evropu, vzhledem k jejímu stavu litovat? Stojí Evropa ještě za vůbec za úsilí a lze ji vůbec ještě jako celek považovat za "naší"? Já osobně myslím že ne!

+13/−3
24.3.2013 22:54
Foto

J91i24ř93í 24H36e89r45m41á67n66e66k 4946392452390

Malá technická:

V roce 2004 (1. května 2004) jsme do EU vstupovali. Referendum bylo, myslím rok předtím.

+4/−2
24.3.2013 22:54

M85i73r63o77s54l98a96v 96S75c69h10w23a11r31z 7955888962456

EU roku 2004 nebyla tím, čím je dnes. O pochybném EUrosojuzu s centralizačními tendencemi tehdy řeč nebyla. EUropeismus a jiná bezduchá EU-perverze je také záležitostí především posledních let.

+6/−2
24.3.2013 22:58

J27a67r63o10m16í13r 36K95r93á80l 4500839584919

Referendum bylo v době, kdy většina viděla výhody EHS.  Myslím, že dnes by se dost lidí rozmýšlelo, zda říci ano.

+4/−1
25.3.2013 6:15
Foto

J38i96ř86í 14H54e64r31m81á93n27e27k 4536362752440

To zcela nepochybně a já asi také. V roce 1976 mi kamarád, jehož švagrová se vdala do UK (Velká Británie) a jejíž manžel nato s ní přesídlil do NSR (tehdy, nyní SRN). A já pouze valil bulvy, jaké výhody v EHS měli.

EU je prostě jen zbytečná a škodlivá nadstavba nad EHS.

+9/−1
25.3.2013 6:42

J19a70n 77R69á58ž 1219773744840

Souhlas!

+3/0
25.3.2013 11:32
Foto

J67a59k50u57b 15L25y56s91e20k 1184846133436

??? jako většina pravidel, proti kterým tu lidé bojují, je schvalována v rámci bývalého prvního pilíře, tedy EHS.. EU rozšiřuje EHS pouze o koordinaci v oblasti zahraniční politiky (plus třetí pilíř - justiční spolupráce), která stejně ani nefunguje, protože členské státy mají odlišné zájmy a kvůli hlasovacímu mechanismu (jednomyslnost).. Celá tahle diskuze pod tímto článkem je vedena zcela emotivně, bez nějakých dalších faktografických znalostí.. a to se diskutuje těžko.. Váš příspěvek byl ještě relativně takový, na který se dá fakticky reagovat:)) Ještě k Lisabonské smlouvě, nové analýzy spíše dokazují, že LS de facto posílila v některých politikách členské státy na úkor nadnárodních institucí (Komise).. Nikdo z diskutujících tu zatím ani neuvedl, co LS tak zásadního změnila oproti Smlouvě z Nice, aby se mohlo hovořit o tom, že dnes je EU zcela jiná organizace, než do které jsme v roce 2004 vstupovali.....

0/0
25.3.2013 15:22

M90i43r41o24s45l72a46v 82P61e76t60r 1602830198711

V té době ještě nebyla EU ale EHS A to je setsakramentský rozdíl!

+2/−1
24.3.2013 22:48

M24i10r79o59s32l12a46v 94P24e72t76r 1772700358421

Špatné je,že zemědělcům se vyplatí pěstovat řepku místo rostlinných potravin.Přitom nepochybuji,že český trh potřebuje české a čerstvé potraviny místo řepky.

+9/−1
24.3.2013 22:43

R28o89b40e75r78t 44H37o44r75á14č37e12k 5152816886955

ať si pěstují, co chtějí, když to nebude nikým dotováno..

+12/0
24.3.2013 23:03

P30e15t83r 76S20v37o35b80o41d53a 9480278509674

At jim to dotuje kdo chce co chce, pokud to nebude z mych penez. :-)

0/−2
25.3.2013 14:19

M93i75r57o28s58l70a30v 18P39e37t86r 1642140558931

Fotovoltaika patří jen na budovy,ne na úrodnou půdu.Zelení byli proti,ČSSD chtěla na pole a zvýšit dotace.

+9/−2
24.3.2013 22:27

M10i41r22o35s76l56a71v 85P57e32t90r 1642590438351

Potravinová nesoběstačnost a ESM-euroval.Jde o NEODVOLATELNOU smlouvu,kdy je stát povinen do týdne poslat NEOMEZENOU finanční částku.Takto je velmi snadné,aby kterýkoli stát zbankrotoval.Z hladu pak každý stát se velmi rád podřídí.Válka je beze zbraní,stačí fin.bakrot.Proti ESM byli jen KSČM a VV

+6/−2
24.3.2013 22:25
Foto

J94i20ř93í 18R20e60m53e85š 6337276758215

Dobrý článek = souhlasím. Karma! Současná EU není ta, do které jsme v roce 2004 chtěli jít!

+14/−3
24.3.2013 22:06

S75l56a89v55o32m78í86r 40B22e36n90e73š 6212317890984

Ale je. To jenom Vy jste tehdy podlehli tomu masírování mozků. Já například už tehdy jsem hlasoval proti vstupu.

+5/−4
24.3.2013 22:44
Foto

J95i67ř16í 70R73e14m41e76š 6707956458425

asi máte pravdu - lhali a dosáhli svého. Dostali mě! Takže teď mě nedostanou! (snad) ;-(;-)

+3/−3
24.3.2013 23:51

S55l54a87v17o10m44í95r 38B67e75n67e84š 6712137220684

Píšete, že snad jenom fašismus a komunismus jsou horší než europeismus.

Pokud jde o otevřenou ideologii, tak jsou bezesporu horší. Avšak připadá mi to, že v dlouhodobém hledisku je horší ten europeismus. Po fašistech a komunistech zbyly desítky milionů mrtvých, avšak každý režim po čase buď je svržen, nebo poražen zvenčí, nebo se jeho zrůdnost obrousí a přejde do něčeho lepšího.  Leninové, Stalinové, Gottwaldové, Hitlerové a Tisové přicházejí na scénu dějin a odcházejí z ní.

Ale nepřizpůsobiví přistěhovalci z kulturně zcela odlišných oblastí přicházejí, ale neodcházejí. Naopak za nimi přicházejí neustále další a další, a ti, kteří už v Evropě jsou, se množí o sto šest.

Otevřená zrůdnost europeismu není tak hrozná jako fašismu. Fašista posílá lidi do plynu, kdežto europeista nikoho nevraždí, nezavírá do koncentrálu, nedovoluje novodobým Mengelům dělat lékařské pokusy na lidech. Ale za dvě stě let budou Hitler a Stalin pouze skvrnami v učebnicích historie, zatímco přestěhovalci už budou Evropu ovládat po svém.

+16/−2
24.3.2013 21:30

J28a30n 95R87á70ž 1549883654210

Jimá mne hrůza, že asi máte pravdu. Socialistům docházejí voliči a tak je chtějí doplnit přistěhovalci. Socialisté jsou stejní všude na světě. Obama si také zvedá voličskou základnu legalizací zejména latinskoamerických přistěhovalců. V Evropě to bude mít ale tragičtější dopad, protože přistěhovalci do USA jsou, na rozdíl od přistěhovalců do Evropy, křesťané

+3/0
25.3.2013 11:43

R15o46b70e25r22t 84H36o43r53á84č67e47k 5832726756345

Negativa EU jsou jedna věc a integrace druhá. Asi bychom měli odlišit ideu od praktických problémů. Ve fungování takového kolosu není možné se obejít bez potíží a chyb. Je třeba si uvědomit, že je to historicky první pokus o takovou integraci. Podobné potíže mohou mít i národní státy..

+5/−12
24.3.2013 21:25

J61a41n 29S10e30d97l70á91č72e57k 4504981561

Omyl, druhý pokus. První učinil Hitler.

+6/−3
24.3.2013 21:33

K71a11r64e32l 94N94o97v35á22k 8543908408506

Hitler až po Napoleonovi.

0/−1
24.3.2013 21:54

R28o27b53e30r44t 56H30o62r18á23č69e65k 5892176746775

násilné rozšiřování říší je v dějinách běžné, mírové nikoli..

+7/−1
24.3.2013 21:58

J52a64n 43S36e85d80l82á12č25e87k 4764771971

Válečné nebo ekonomické násilí, v konečném důsledku to vyjde nastejno.

+3/−4
24.3.2013 22:06

R49o85b37e68r79t 78H53o47r51á23č92e78k 5932636876945

ekonomické násilí je co?

+3/−3
24.3.2013 22:13

J66a14n 87S32e57d69l89á57č13e63k 4474431511

Hospodářský nátlak na jednotlivé státy.

+4/−4
24.3.2013 22:21

R15o55b79e51r63t 68H36o41r95á20č37e31k 5392106506505

Jako embargo? Nebo normální ekonomické dohody dobrovolně podepsané?

+3/−3
24.3.2013 22:23

S57l91a27v94o17m58í83r 88B54e50n78e95š 6792647250414

Některé nesmysly EU nemůže myslet váženě ani ten, kdo je oficiálně prosazuje. Například pěstování řepky na biopaliva.

+4/−2
24.3.2013 21:41

R19o95b46e67r22t 36H39o93r60á63č69e93k 5592116276685

je to hovadina, ale ne větší než ryze česká fotovoltaika, což není důvod zrušit stát, nebo jej považovat za nacistický..

+5/−1
24.3.2013 21:59

J49a16n 55S71e29d48l44á55č71e89k 4964231881

Já si naopak myslím, že biopaliva jsou v tomto případě větším nesmyslem než fotovoltaika. U té se totiž o pozitivních vlivech dá diskutovat, zatímco u pěstování řepky (popř. kukuřice) na biomasu žádný pozitivní přínos není.

+1/−3
24.3.2013 22:10

S40l60a41v94o95m21í43r 63B82e37n30e62š 6322437520884

Souhlasím s Vámi a dodávám: Fotovoltaika se může vyvíjet. Dnes je to nesmysl, za dvacet let však tento obor může být někde úplně jinde. V pěstování řepky však žádný velký pokrok už dosáhnout nelze.

+1/−4
24.3.2013 22:18

R52o32b20e56r73t 19H52o21r70á61č89e94k 5312396256155

není nesmysl používat fotovoltaiku, je to naprosto záslužné.. Problém je v dotacích, které platíme my. Nekritizuji, že se to používá, ale že se to používá v rozporu s rozumem. Ony i biopaliva mají svá pozitiva, problém je v protlačování zákonem..

+5/−1
24.3.2013 22:30

P30a12v38e97l 63K88u83r15a65l 5771344180960

Pokud bych měl používat fotovoltaiku s rozumem tak jí omezím pouze na vesmírná plavidla a nikde jinde se jí nevyplatí kvůli disperzi atmosféry ani postavit.

A biopalivo nemá žádné pozitivum. Na jeho výrobu se obvykle spálí víc paliv než z něj nakonec získáme. Co to chce je totální absence jakýchkoli dotací na cokoli.

A přírodě se nejvíc uleví když necháte pole zarůst trávou a náletovými keři když ho zrovna nepotřebujeme k produkci jídla- totální absencí jakékoli zemědělské činnosti.

+2/−1
25.3.2013 8:26

M14i90r66o81s61l53a89v 77P83e86t31r 1512840508801

Bylo by dobré zjistit si něco o Bildbergu a NWO.EU je předstupen NWO.To je skutečné nebezpečí budoucnosti.Ovládnutí celého světa beze zbraní,ale finančně.Stačí nechat národy finančně zkrachovat a z hladu každý velmi rád poslechne a udělá cokoli.

+1/−5
24.3.2013 21:43

S72y86l16v90a 46Š27a23u50e60r90o73v63á 3481150896951

Tak si, prosím, zjistěte. Ne ale pitominy z internetu. Doporučila bych třeba tady

http://www.kosmas.cz/knihy/152788/cerne-slunce/

Černé Slunce Nicholase Goodrick-Clarka končí kapitolou o konspiračních teoriích, víře v „Nový světový řád“ a obavách neofašistů z údajného spiknutí liberálů, Židů a iluminátů, jemuž chtějí čelit s pomocí svých „mimozemských spojenců“. Ukazuje, jak se tyto fenomény cyklicky opakují a jak německé nacionální debaty z doby před první světovou válkou a z meziválečného období dnes zaznívají neméně silně v reakci na změny vyvolané rychlou globalizací.

V závěru kapitoly se dočtete také to, o čem píšete, což vzniklo již dávno a dávno v amerických fašistických kruzích. A jak je vidět, existují stále lidé, ochotni zbaštit všechno i s navijákem.

;-D;-D;-D

+1/−1
25.3.2013 4:30

L84u44k24á66š 69F33o23r69m84a35n 3367450251168

Integrace typu celní unie nebo Schengen je celkem obhajitelná.  Ale kdo mohl tušit, jakým směrem bude Evropská Unie vedena.. Chorý megalomanský mozek v hlavě eurokrata je stejně nebezpečný jako to bylo u sovětského pošahance. A že je společná euro měna nedomyšlený projekt, uznal i Delors.

-

Tvůrce eura Delors má za to, že eurozóna je chybná už od začátku

http://zpravy.kurzy.cz/296324-tvurce-eura-delors-ma-za-to-ze-eurozona-je-chybna-uz-od-zacatku/

+5/0
24.3.2013 21:55



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.