Diskuse

Kdo je nepřizpůsobivý a kdo spořádaný občan?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím jestli je to k smíchu či naopak, ale v televizní debatě ( před lety) jsem se také takto zeptal, předkladatelky "přihlouplého zákona" z ODS soudružky Řápkové....MIMO JINÉ I PROMÁTORKY Ústí n. l. a magistrová z Plzeň. university. Její odpověď stála za to. " I třeba maminka co nezaplatí jízdné v tramvaji". A byl jsem skoro vykázán, že chci vědět co a kdo je nepřizpůsobiví. Dnes už jednoznačně jsou to Romové s tímto pochybným přívlastkem označováni, kde se jen dá. Vzpomínám si, že i primátor z Kladna mne poučoval o čem chci hovořit a výsledkem je, že jsem měl už tehdy pravdu, ale to už nikoho nezajímá, také jsem v tom pořadu upozornil na Šluk.výběžek. Půl roku předem, než se začaly objevovat problémy v  "soužití". Soudruh Šimáček - dosazený blekotal na ředitelském postu o integraci ROMŮ do společnosti, je jen ukázka jak se zde v ČR tvoří umělé posty, bezpracně a roky za peníze daňových poplatníků. Držím vám palce v hledání témat o snědých se zvyšováním karmy. ;-)Mimochodem polovina národa má podle statistik sotva IQ90[>-]EU

2 0
možnosti

Asi máte pravdu a z tohoto pohledu jsem tím nepřizpůsobivým já 8-o

0 0
možnosti

Nebezpeční nejsou ti " nepřizpůsobiví", ale právě ti příliš přizpůsobiví.

Jinak řečeno : Největší nebezpečí pro stát je to, když jeho občané začnou samostatně myslet.

2 0
možnosti