Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92i42c23h84a17l 81Z63á19k76o81u28c21k94ý 2814304941721

Musím poděkovat za pěkný článek, karma samozřejmě, leč dovolím si polemizovat. Bohužel ne každý je tak "silná" osobnost, ne každý chce z toho stáda vystoupit a na to stávající "elity" spoléhají, hlavně klid, klid na práci, abych mohl platit hypo, auto, brát dávky..Tyto ovce nikdy nevystoupí ze svého stínu, na to aby se tak stalo potřebují popostrčit, potřebují viditelnou elitu, která ukáže trochu jiný pohled na svět. Jak Vy píšete třeba p. Čapka..A zde máme problém, bohužel zde (čr,eu, západ) žádnou takovou osobnost nevidím, pokud se nějaká vyskytne, je zašlapána médii do stoky, pravdu se člověk nedozví. 

Na tyto osoby by samozřejmě mělo být nahlíženo kriticky, ne jako na božstvo, média (on, ona, já, ty) by se měla chopit svého údělu a chválit je za povedené, kárat za nepovedené. A teď otázka, co se stane, pokud v médiích takto budu psát, jak dlouho vydržím na místě? Opět se cyklíme, najít v sobě elitu něco stojí, mohou být dopady do "kapsy" jednotlivce, časová náročnost, jistý druh obětování pohodlí, to už se dnes nikomu nechce. 

Bohužel mám strach, že i když se najde dejme tomu deset tisíc lidí, kteří v sobě probudí elitu, nic se nestane, nikdo se o nich nedozví. Nechci být špatný prorok, ale když tu od některých čtu, jak se máme dobře (nevidí ekonomické ukazatele, ztrátu svobody, dluhy, rozklad, byrokracii atd), tak se mi bohužel zdá, že tato klidná doba bez válek a  ekonomického "blahobytu" mít dlouhého pokračování nebude.

Snad se mýlím a Váš článek je jedním z mnoha kroků k tomu, aby si každý v sobě elitu našel.

MZ (ps: nemám íčka)

0/0
8.7.2014 11:14

A60l87e69n12a 36O93u70z16k81á 1103242921966

úplně báječně a výstižně napsáno. Díky moc za vědění, že takové duše jsou mezi námi :)

+2/0
7.7.2014 10:56

R17o28b73e33r11t 56K27r46i38s65t34e18k 5600276768796

V literatuře, na screenu, v pressu (matrixu) a v hlavách je to samý úpadek, jinak kde nic tu nic, jenom normálka, rodina práce víno ženy zpěv :-)

0/0
7.7.2014 8:12

J23i80n68d60r26a 66H25o18j33e66r 2483512784345

Bohužel, všichni potenciál stát se elitou nemáme. On ten problém současnosti je více o tom, že elity selhávají, zatímco kdejaký samouk si myslí, že probral moudrost světa.

+1/0
7.7.2014 4:38

M81a49r25t78i74n 98Z47e71l79e73n76y 2357320329449

Elity selhávají, ale neznamená to že selhává celá společnost. Nejhorší jsou různé konspirační teorie, které se přizpůsobují autoři podle toho jak chtějí vidět svět a následně se na to nabalí spousta fanoušků.

0/0
7.7.2014 9:52

A93l74e76n93a 36O67u28z54k42á 1803492131646

ale všichni máme potenciál být sami sebou a to znamená žít v souladu se sebou a okolím. Je ale pohodlnější tvrdit, že nemůžeme.....

0/0
7.7.2014 10:57
Foto

J10a44n 18V75l67a13d83y84k91a 2812528773414

V poslední době mi spíše přijde ovcoidním chování některých zatvrzelých euroskeptiků a antiamerikanistů

0/−3
6.7.2014 23:09

R51o11m93a82n 90H44o91r73n38í90k 2705572514661

To si trochu protiřečíte, když bolševiky a imperialisty pojíte dohromady.

0/0
6.7.2014 23:26
Foto

J62a93n 82V97l35a94d81y71k44a 2652118673284

proč? Copak to, že je někdo ovcoidní, znamená, že nemůže mít jiný politický názor

0/0
6.7.2014 23:39

R48o59m12a91n 34H25o93r26n27í59k 2585882144201

Jiným však může připadat jako ovcoidní eurohujerismus. Vlastně jsem doposud neslyšel od žádného eurohujera pádné argumenty, proč je k tomuto tak nakloněn. Pouze slyším bekání jak našprtané z básničky, žádné vlastní myšlenky. Zde je ovcoidita zcela evidentní.

+2/0
7.7.2014 1:03

R90o70m52a46n 27H25o46r31n90í18k 2825262814591

Autor tohoto článku, Neo v Matrixu, si plně zaslouží mé kliknutí na karmu.

+1/0
6.7.2014 22:53

J78a65n 38M81a33c25h 7538244369971

Hezké, hezké, ale co dál, autore? Nemusíte volit, nemusíte sdílet spotřební šílenství, nakonec můžete být zcela svobodným bezdomovcem, ale co to vyřeší? Případný pád systému zasáhne všechny, ovce i neovce.

+1/0
6.7.2014 22:19

R46o41m57a49n 44H43o34r18n30í84k 2905102904281

Naopak, elita má nahrabáno minimálně do konce života svých vnoučat. A nejde tentokrát o peníze, jde například o nemovitosti. No fajn, padne systém, nebudou peníze, tak je alespoň naučíme víře, za což nám budou odvádět desátky své krví a potem vydobyté produkce.

0/0
6.7.2014 22:56

R83o51m81a27n 67H92o18r17n43í43k 2465602314761

Jak teď byla ta malá krize, která připravila nespočet lidí o majetek, kdopak asi od exekutorů skupoval pod cenou nemovitosti?

0/0
6.7.2014 22:59

A65l87e66n76a 44O53u10z84k66á 1953852561836

Výhodou je, že neovce si budou umět poradit, ovce o poznání hůře.....

0/0
7.7.2014 10:58

J74a95n 95H68l78e74d19í97k 4809432358552

příčinou pádu systému spolužití je přelidnění,včetně snahy lékařů přelidnění akcelerovat,  zničení životního prostředí, nechuť se fyzicky bránit vandalům a divochům, vstřícný vztah k totalitám, narůstající nevzdělanost, podpora kultu nemorálních lidí, falešných apoštolů.

0/0
6.7.2014 15:25

J42o89s38e97f 23S13t82a21ň57u51r41a 2283235656468

Nesouhlasím s Vámi. Připadáte mi jako prorok. Jako by Vám vadilo, že si tady dobře žijeme. Tak dobře jako nyní jsme ještě nežili. Tak dlouho bez války ještě Evropa nebyla nepočítám-li lokální konflikty. To co Vy tady kritizujete, že je špatné když bohatství je v rukou jen několika lidí a pak je tam to stádo ovcí, tak se ukazuje, že je to lepší než když tam je jen to stádo kde jsou jen chudí. Člen stáda v komunismu který neměl nad sebou žádného boháče si žil na horší úrovni než člen stáda v kapitalismu který měl nad sebou boháče. Bohužel nás média dennodenně krmí jak je to všechno špatné ale řešení nemají. Doporučuji Vám vyjít si na nějakou horskou túru, tam poznáte většinou dobré lidi a když se podíváte po okolí tak uvidíte jak je ta země hezká.  Hezký den.

+4/−7
6.7.2014 15:15

T28o97n83d85a 40H21e19j43l20í46k 1748673859217

Ta válka by na sebe již dlouho nemusela nechat čekat, když se podíváte, jak výbojně se EU a NATO politici chovají....;-(

+3/−4
6.7.2014 15:51

D78a84v54i40d 31V11o63r70o86v53k92a 3123448350323

Formálně si jistě žijeme dobře. Ekonomické ukazatele nijak neignoruji. Přijde mi, že Vy ale ignorujete, že ten "blahobyt" Západu je postaven na extrémním dluhu, který ten blahobyt může a taky to udělá- velmi rychle postaví na hlavu. Bohužel

+4/0
6.7.2014 20:48

R64o77m54a22n 37H90o98r95n57í93k 2445322554271

Ano, máme se jako prasata. Ale na dluh, který je navíc z drtivé většiny tvořen nehmatatelnými, imaginárními penězi bez vlastní hodnoty. Vlastně věřím, že hlavním viníkem možného budoucího pádu civilizace, nikoliv však té evropské, ale dalo by se říci celosvětové, budou moci právě peníze, dokonalý to nástroj otrokářů.

Právě ty rozdělují společnost na elitu a ovce. Kdo jich má dostatek, může pomocí nich získat moc nad ostatními, avšak ti, kteří jich nemají dostatek, často nemají kontrolu ani sami nad sebou a jsou odkázáni na ty, co je mají, tedy jsou jimi kontrolováni.

Povšimněme si, jak zničily peníze kulturu- jako příklad uveďme kupříkladu poválečné ČS filmy, například skvostnou pohádku Princezna se zlatou hvězdou. Vznikla ve velice těžké době, byla tady bída, byli tady komáři, zavíralo se, popravovalo. Herci za své excelentní výstupy dostali pár korun, přesto, nebo právě proto jsou tyto filmy těmi nejlepšími, které máme. Jaké se točí dnes, v době relativní hojnosti a ještě relativnější svobody, kdy dnešní pseudoherecká elita párkrát klapne před kamerou hubou a nafasuje desetitisíce na stříbrném podnose?

Nejlepší je na tom závist, jako že majitel tříhrnkové Fobie závidí sousedovi jeho nové německé esúvé, na jehož část léta šetřil a na zbytek si půjčil, a soused, aby mu dokázal svou nadřazenost, jej před okny závistivce denně voskuje, až z toho je za chvíli pojízdná svíčka. Přitom nemá ani ponětí o tom, že je tou naprosto stejnou konzumní ovcí, jako onen závistivec, jen těch šušní má trochu víc, nebo s nimi dokáže lépe hospodařit, ačkoliv ve skutečnosti má peníze ve stejné hodnotě, jako ten rudnoucí za záclonou a s haťapákem v garáži, tedy v hodnotě nulové.

A elitář se tomu z plna hrdla, přec tiše, samozřejmě směje, neboť si za peníze stejné hodnoty, avšak ve větším počtu, může dovolit celou automobilku i s dodavateli koupit.

Právě peníze z ovcí dělají otroky a z elity jejich pasáky. Bez peněz se svět může obejít.

0/−2
6.7.2014 22:51
Foto

J60a48n 44V95l10a78d66y85k86a 2912638813564

dnešní svět, jak jej známe, těžko

0/0
6.7.2014 23:11

R20o40m92a38n 75H82o20r55n68í29k 2545582304781

Dnešní svět ano, ale co ten zítřejší? Jestliže to po celém světě dopadne jako v Německu v předvečer 2. SV, kdy si jeli s kolečkem plným bezcenných chechtáků pro čtvrtku tvrdého chleba, svět se bude muset holt přizpůsobit.

Přitom stačí krach dolaru, paměny € a jiných světovou ekonomiku ovládajících měn. Ani ne najednou, stačí postupně.

0/0
6.7.2014 23:25

J87a96n 45P85a78v18e53l 8363152578156

tldr

0/−2
6.7.2014 12:03

M44i56l65a77n 90J62i57r54á43s88e64k 9646656687480

Doplněk.

Snad bude více článků.;-)

0/0
6.7.2014 11:42

M44i70c91h28a89l 47K78r10e77j88č50í 1156840731133

Máte tam zajímavé myšlenky, ale dalo by se to napsat deseti větami. Proč proboha ta květnatá mluva a šroubované fráze?

+1/−1
6.7.2014 11:31

M82o35j44m32í40r 36R54o77d76e66n 6956135855887

Bohužel zde jde o vlastní myšlenkovou tvorbu. Římská říše zde to bylo trochu jinak a je potřeba komplexnější pohled. Jednak zde následně vznikly dvě centra, Řím a Konstantinopol a následně dvě říše, z nichž ta Byzantská trvala do 15 století, než došlo ze strany Turků k  obsazení Konstantinopole. V tomto druhém centru Římské říše byla velmi vyspělá společnost a většina původního poznání, třeba stavba Hagia Spohia, jež přešlo na stranu Turků a následně k nám.

Římská společnost se postupně transformovala za císaře Konstantina na křesťanskou společnost, Nikajský koncil. Hlavní ranou ale nebyl rozpad  společnosti, ale velké klimatické změny, které vyvolaly stěhování společností, pandemie moru, přišlo velké klimatické ochlazení. Byl to velký tlak na hranice Říma.

Navíc církev je vlastně dědicem Římské říše a v počátku pomohla po době chaosu, vytvořit novou společnost a titul císař... . Svatá říše Římská.

Bohužel opět zasáhla příroda a velmi slibně rozvíjející se společnost, zdecimovala pandemiemi moru, kde z Evropské civilizace, zde zbyla sotva třetina. To zbrzdilo samotný vývoj Evropské civilizace minimálně o 300 let a přineslo temný středověk.

Dále zde byly nájezdy Tatarů, Mongolů, Invaze Turků. Je potřeba připomenout že říše byla položena na otroctví, vojenské síle a dovozu ... . 

Dnešní doba je o něčem jiném a tím bylo duální rozdělení světa, dvě velké ideologie jež zdevastovaly diverzitu a ekosystém společnosti.  Máme za sebou hodně a není potřeba hledat indicie tam kde vlastně nejsou. Byla zde velká světová válka, rozpad říší, hospodářská krize, II světová válka, rozpad koloniálního světa, mocenské soupeření,nukleární hrozba sebezničení, fašismus, komunismus, totality a vlastně zde nebylo moc času, následovalo to po sobě rychle. To že Evropská společnost zde je svědčí o její životnosti. Je potřeba taky poznamenat generační vývoj a generační hodnoty.

+6/−1
6.7.2014 10:41

V42á79c27l39a72v 81V44i85l66í67m65e56k 2865877498

Karma.

0/0
6.7.2014 10:23
Foto

M56i72r80o40s15l39a29v 43M37a22c89e92k 5241605920432

zajímavé, tolik slov naráz jsem už dlouho nečetl

0/0
6.7.2014 8:33

V92á20c54l55a70v 86V55i10l30í48m48e77k 2645737798

To si stěžujete nebo se chlubíte.

+4/0
6.7.2014 10:24

J66i88t36k20a 33G32o54t83t92e23r46o89v26á 4821883309351

;-D

0/0
6.7.2014 13:34

M73o33j72m46í42r 41R78o69d26e79n 6196655895507

Bohužel pořád nechápeme to podstatné, a pořád se oháníme termíny civilizace, lidstvo, přitom jde o novodobé termíny a pohledy. Dokud nezměníme tento pohled a nepochopíme jak funguje ekosystém společnosti a duševní vývoj člověka a k tomu které složky v nás vytváří architekturu světa a vlastně napomohly vzniku prvotních civilizací.

K naší společnosti, ta přišla cíleně od roku 1938 o své tvůrčí, intelektuální i duchovní jádro, nejhorší byl stalinistický teror. Co se týče západu, tak jednak kořeny jsou zde z duálního rozdělení světa a soupeření a taktéž i koloniální. 

To co vytváří stav a projevy naší společnosti a všech pochází ze dvou rovin. Prvotní rovina je dána naší podstatou a dvěma rovinami instinktivního vědomí, chování. Instinktivní a sociální. Jejich projevy jsou,vlastní teritorium, sobeckost, agresivita, ovládání, rodina, kmen, společnost, národ,rozdělování zdrojů, agrese vůči jiným skupinám, hierarchie rozdělení moci a úloh, ochranářství, ideologie, náboženství i duchovnost atd. Toto bylo podstatné při přechodu člověka migrujícího na člověka městského a pro úsvit civilizací, pomáhalo i při evoluci a přirozeného výběru civilizací a vytvořilo dnes podmínky pro něco nového a co je přidanou hodnotou člověka.Tím je duševnost a duševenství, zapojení intelektu a intuice, jež vytváří hlubší a sofistikovanější chápání všeho, a stav hodnot, morálky a svědomí. Zde je to ale jiný proces a nelze na něj pohlížet z roviny sociální neboli - společenské, tam se na vše pohlíží společně a v rámci společnosti, zde jde o něco jiného a je potřeba se naučit i jinak myslet, zde jde o individuální proces jež potřebuje určité podmínky a ty jsou teprve až dnes. Navíc ne každý má tah a potřebu vstoupit na tuto půdu. To ukazuje o jiné roli společnosti, která funguje jako spolupracující pyramida. Kde základ je netvůrčí a nosná většina, jejíž ambice je rodina a vlastní prospěch. Jejím úkolem je udržovat potřeby celé společnosti v chodu a pokračování rodu, populace.

0/−1
6.7.2014 8:07

M78o62j42m32í13r 86R50o68d21e47n 6356605425347

Nad tím je tvůrčí a nosné jádro, malá skupina jež rozvíjí onu přidanou hodnotu člověka a tím je intelekt  a intuice, jež má tu schopnost vnímat vše v jiném řádu a posloupnosti. Patří sem věda, technologie, filozofie ... . Pak je tu ona špice kde je několik osobností jež chápou a vidí vše v jiném a přirozenějším principu a v budoucnosti.Evropa díky I a II světové válce a komunistickém teroru, mnohde přišla o ony dvě roviny a zbyla zde jen netvůrčí základna a přebujelá sociální rovnostářská společnost, jež navíc není produktivní a je jen konzumní. 

Je zde velké ponaučení, první je po čem se ve společnosti jde  když je zde snaha ji ovládnout, tak to je ono nosné tvůrčí jádro, druhá je náš dětský pohled na společnost, pořád se ji montovat do života a nutit ji své rozumy, pak to zase odnáší tento funkční ekosystém, kde převládne jedna složka na úkor druhé. 

Další fenomén je zde ta skutečnost kdy společnost se nerozvíjí lineárně, ale vždy na nosném cyklu, jež vzniká z úpadku toho předešlého. Poslední cyklus začal po válce, respektive válka jej zbrzdila, revize proběhla v 60 letech, krize na přelomu 70-80 let, zabrzděný úpadek koncem 80 let, a to na základně zdejšího duálního rozdělení, z kterého vyšla relativně lépe  západní Evropa. Ta bohužel  "zabránila" dokončení úpadku východního bloku, jež se neponaučil a nenašel nové hodnoty a své místo a slepě vplul do podobného systému, který ale byl svobodný. Západ taky neprošel krizí a přenáší své koloniální a sociální - humanistické potřeby do EU. Pak je tu dnes další fenomén a to deglobalizace světa, kdy bude potřeba vnímat a sžít se se skutečnosti kdy zde není jednotná civilizace a lidstvo, ale evoluční strom různorodých skupin, etnik, jež mají jiné potřeby, tah a chápání světa, Arabský svět, jižní Amerika, Čína ... .Budeme se muset věnovat svému písečku Po je potřeba připomenout zásadní skutečnost, vše co tu je a bylo pochází z učení se z vlastních chyb, pokusů a omylů a na tom je založena existence naší planety a života ...

0/−1
6.7.2014 8:27

S96t38a27n41d28a 23N13o41v11á42k 8349573576504

:-)  Mně se také Váš článek moc líbí !  BUdoucnost se nejeví  býti růžová ! R^R^R^

+3/0
6.7.2014 7:46

J16i51t45k27a 13G71o67t36t83e59r84o42v84á 4141213349201

Předlouhé, leč výstižné zamyšleníR^

+7/0
6.7.2014 6:13

M80i98l54a71n 87J62i76r47á76s47e46k 9606986977550

Doplněk.

Ono je to těžké. Píšete o stádu. V přírodě je stádo jako důležitý článek k přežití druhu. Stádo má své zákony a když se tím jedinec neřídí je ze stáda vyobcován a sežrán predátorem. Jako stádo můžeme také pojmenovat smečku. Když jedinci ve smečce nespolupracují smečka hladoví a zanikne.Jako Homo Sapiens Sapiens jsme si našli takové stádo pod názvem stát. Dle mne stát prošel tisíciletími vývoje a pomohl udržovat vliv "druhu" a pořádek. To v historii. Dnes se stát využívá ne k upevňení vlivu druhu, ale právě naopak. K rozeštvávání jedinců jednoho živočišného druhu vůči stejnému druhu. Ne ke spolupráci ( což vede k udržení druhu), ale k sebezničení a vzájemnému ponižování. A hlavně k nahromadění ohromných majetků, který prostě k zachování druhu a u člověka také k zachování kultury, prostě nevede. A smutné je to, že stádo ještě vrtí ocasy, rohama a poklepávají zadní nohou, když mu spadne nějaké to sousto, aniž si uvědomuje, že to přináší jen jeho zánik. Prostě jsme se vymkli přírodním zákonům, které příroda milióny  let zaváděla a dle potřeby měnila. Jen ke prospěchu života na zemi. tak ten omastek z huby bude padat už jen pár etap.......

+1/0
6.7.2014 2:23

M39i98l62a68n 12J18i57r70á66s70e54k 9666556847370

No a k tomu nezabrání ani jedno najednouobjevení nějakých apoštolů. Materiální, komerční způsob života jak vůdců stáda ( kteří si zabírají pro sebe daleko více potřeb než stačí pro sebe využít) tak členů je zakořeněno hluboce v kůži. Apoštolové nebudou mít sílu na změnu myšlení. A navíc, ideologií, které nadělaly tolik zla, a stále dělají,které jsou tou nejlepší lidskou pomůckou k ovládání mas a jejich ohlupování se "hromažďovači majetku" nevzdají ani za nic.Je zajímavé, že zdravé stádo individuální shromažďování majetku nepotřebuje. Potřebuje se jen zachovat a dle toho také vypadá jeho racionální chování.

0/0
6.7.2014 2:40

M98i29l76a32n 53J57i12r77á28s88e67k 9786356347300

Hezkou noc.

Úpadku západní civilizace nezabráníte. Vznik a pád civilizací patří ke koloritu změn na naší Zemi. Západní civilizace má za sebou pár století. A už je v takovém "úpadku" jako starověké civilizace až po jednom tisíciletí.Vše je rychlejší . A tak i pád.....

+3/0
5.7.2014 23:52

M74o84j61m39í13r 84R51o52d32e11n 6326375875107

Tento úpadek je cyklický, neboť vývoj společnosti není lineární ale v cyklech - generační. Z úpadku vzniká nakonec nová nosná energie pro další cyklus ... Je to vlastně jedna epizoda z mnoha ... .

+1/0
6.7.2014 8:29

P43e94t31r 62F48o47j27t83í75k 4540965364310

kde jste se tu objevil? To, co jste napsal se mi nejvíce prohání hlavou, když si kdekoliv ve světě sednu mezi nějaké starověké památky. A to samé cítím v současnosti. Sto karem je málo...

+12/−1
5.7.2014 23:29

M78o44j38m31í45r 45R95o68d14e26n 6816525575767

Dnes jde ale o něco jiného, přechod na jinou rovinu vnímání světa, kde z původního nezbude nic, neboť vzniklo na jiné lidské platformě a hodnotách a to vesměs kopírující lidskou živočišnost. Zde už nebudou civilizace, společnosti, 7 miliard lidí. Budou zde společenství lidí s jiným duševnějším a sofistikovanějším vnímáním světa, jež budou postrádat hodně z naší živočišnosti. Bude se žít jen na několika místech planety ostatní bude ponechána svému vývoji. Půjde maximálně o 60 až 100 miliónů lidí. Budou pracovat s úplně jiným vědomím, nebude zde náboženství, duchovnost, UFO ... .Naše živočišné vědomí, je když to přirovnám jako černobílý němý film, kde dnes se dostáváme ke zvuku. Zde to je už dimenzionální barevný film s plným zvukem. Základ k pochopení je  zde v tom, potřeba uchopit a pochopit co utváří naše myšlení a chování, chování všech. To je od vzniku civilizací pořád stejné a jde o jednu platformu, jež máme společnou s živočichy i primáty.  Dnes ale se postupně vytváří nástavba  ... . Jde to cestou přirozeného výběru a střetů společností a civilizací, střetů společenských skupin i jednotlivců.

0/0
6.7.2014 10:56

T54o31n30d30a 24H76e84j93l46í26k 1868853129897

Ano máte pravdu v několika věcech....60-100M lidí, jen na některých místech....ale bude to trochu z jiného důvodu, víc jich po příští válce, která začne vyprovokováním Ruska, nezbyde....a těch nezamořených míst taky moc nebude, takže možná ještě lidi budou rádi dkyž těch 60M posbírají...;-)

+2/0
6.7.2014 15:50



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.