Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P92e66t17r 17M74a45r14e28š

23. 2. 2013 5:25

Dobrý článek, ale nebyl bych tak pesimistický....

1 2
možnosti

P20e88t96r 28S12k65á51c43e35l

21. 2. 2013 19:55

"Náš rozum, selský rozum, je suplován autoritou „expertů“ a ideologů, kteří se zcela falešně prezentují jako něco vyššího,..."

Karma nejen za tohle. Ano přátelé, zdravého rozumu je nám třeba. Má jej dokonce v názvu jen jedna strana - http://www.suverenita.info (nezaměňovat s http://www.suverenita.cz).R^

0 2
možnosti

děkuji za věcné popsání stav u naší civilizace a doby. Uvědomil jsem si, co se u nás a v nás za tak krátkou dobu změnilo. Bohužel ne k lepšímu.

1 2
možnosti

Velmi pěkný článek.R^ Když jsem ho začal číst, braly mě mory. Ale trpělivě jsem dočetl a nelitoval, nádherná úvaha o dnešním postmoderním světě, který se dostal za svůj zenit a nevšiml si toho. A vy a pár dalších vizionářů nám předkládáte svoje varování a ještě sklízíte tyhle odsudky od lidí, co nepochopili, kam jsme se s tou humanitou, demokracií a podobnými  experimenty dostal. Pracuji s mládeží a je to přesné. Ovšem nezatracoval bych paušálně. I mnoho umělců prokouklo: http://www.youtube.com/watch?v=R600iSGaRes

0 2
možnosti

Tolerance = neublizuj nikomu, kdo neublizuje jinym.

0 3
možnosti

P56e57t46r 71M70a27r97e94š

23. 2. 2013 5:25

tak přesně o tom autor bloggu píše...Rv

0 2
možnosti

Čekal jsem rozbor přebujelého salónního humanismu, který mi také pije krev, ale namísto toho jsem se dočkal nářku nad tím, jak jsou ti mladí hrozní, ničeho si neváží, nic je nezajímá a nic z nich nebude.

Jedním slovem: je to hloupost. Podobný text se uchoval i od dob Senecy a to máme, bratru, 2.000 let. A víte co? Furt nic. Mladí zestárnou, většina si časem uvědomí svoje hodnoty a nakonec z některých z nich budou profesoři a vědci, které bude radost poslouchat - jako například včera Rudolf Zahradník v Hyde parku na ČT24. Prostě se stane to, co se stalo již se stovkou generací. Nic jiného.

3 3
možnosti

P13e88t93r 76S36k15á85c56e24l

21. 2. 2013 20:07

Pokud jsem článku dobře rozuměl, autor popisuje chování současných mocných humanistů. Těch, co nás za 20 roků přivedli tam, kde jsme. Takže mladí, tedy nová generace se určitě dostane k moci. Protože myslí a jednají jinak, bude líp.

Pan prof. Zahradník byl H.P.civilizace a ten byl 16.2.2013 již v sobotu. O to nejde, ale s radostí bych vědce taky poslouchal, kdyby přinášeli pochopení dějů v přírodě a Vesmíru, nikoliv jen jejich vysvětlování. Někteří vědci dokonce výsledky svého bádání neobhajují, ale nabádají jak se vyhnout negativním vlivům, u nichž zjistili, že prokazatelně lidskému organismu, tedy populaci škodí!R^

0 2
možnosti

Když jsem si přečetl nadpis, těšil jsem se na to jak někdo v blogu hezky zformuluje i mé myšlenky. Pár prvních vět mě navnadilo, ale čím dál jsem to četl, tím více ze mě ten dojem mizel. Na konci jen zbyla pachuť moralizování. Škoda

4 2
možnosti

Tedy všechno špatně? ;-) Někteří, jak píšete, chtějí lepší vládu, lepší zákony..., zatímco vy chcete rovnou "lepší lid"? Máte smolíka, musíte pracovat s tím, co je! ;-D

A k poslednímu odstavci - samozřejmě, že jde o vývoj... :-)

3 0
možnosti
Foto

M66a63r68t44i65n 40Š51i79k

17. 2. 2013 21:37

Podle mě nebezpečně a úplně zbytečně generalizujete. Moje osobní zkušenost s mladou generací na mém pracovišti, u 5ti nových kolegů, nemá vůbec nic společného s tím vaším "napomádovaným a kejhajícím cosi". Naopak. Jsem až zaskočen jejich naprostou normálností a praktickou použitelností. Vy stavíte své dalekosáhlé závěry na předpokladu, že neumí lovit, nic opravit ani vypěstovat. Zajímalo by mne, kolik jste toho kdy ulovil, opravil a vypěstoval vy osobně. A s tím jejich domnělým zhroucením se při prvním závanu větru. Zatím to vypadá, že se tu veřejně hroutíte celkem slušně jenom vy sám. Takže možná nějakého dementologa bych vám mohl doporučit. Jen si nejsem jistý, že právě on vás lovit naučí.....

9 3
možnosti

R^ souhlas s tou přehnanou paušalizací

2 2
možnosti

Tolik dlouhého textu, abyste nám popsal, že, když se někde projdou v karnevalovém průvodu homosexuálové nebo chlapi místo Pitralonu dneska používají i jiné kolinské a občas pomůžou ženské v domácnosti, tak to považujete za větší problém společnosti než korupci? :-)

6 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS